No i co z tego

03 sierpnia

 Od razu chce powiedzieć, że dzisiejszy post w żadnym stopniu nie jest odpowiedzią hejt. Chce tylko uświadomić coś heterom i innym osobom.


 Rok temu ktoś anonimowo napisał mi, że nie mam blogowej twarzy i że powinnam przestać blogować. Na początku może się wkurzyłam. No bo jak ktoś może takiego napisać osobie, która realizuje swoje marzenia i dobrze się  przy tym  bawi? Po napisaniu kolejnych postów zrozumiałam, że to co inni mówią o mnie nie ma najmniejszego wpływu na to, co robię. Bo w takim razie przepraszam, ale jak waszym zdaniem wygląda 'blogowa twarz'? Czy już powstał jakiś ideał blogerki czy wymagania, które każda powinna spełniać przed założeniem bloga?
Jeśli tak, to przepraszam, ale mam w dupie wasze ideały.

 No i co z tego? 

No i co z tego, że wyglądam jak wyglądam. Jestem jak inni i w taki sam sposób prowadzę bloga. Spełniam swoje marzenia, dobrze się bawię i realizuję.Jestem pełna niedoskonałości, które kocham.A światu nic do tego. Świat nie wmówi mi co mogę robić, a co nie. 


A wam ile razy wmawiano że nie dacie rady tego zrobić? Bo się do tego nie nadajecie? Bo jesteście za grubi, za chudzi, za mali, za starzy? Bo brakuje wam tego, tamtego i czegoś jeszcze? 
Ile razy czuliście się przez to gorzej? Ile razy ktoś przycinał wam skrzydła? 
Inni ludzie zawsze będą mówili, zawsze będą krytykować twoje marzenia, cele. Tak, być może jesteś niski, za stary, za głupi. Ale co z tego? Czy to ci przeszkadza w spełnianiu swoich marzeń ? Jeśli tak, to nie jest twoje marzenie, tylko mała zachcianka. Bo jeśli coś kochasz i pragniesz z całego serca to nic Cię nie powstrzyma. Pomimo tego, dalej będziesz chciał dążyć do celu i osiągniesz co chcesz.

Na swoim przykładzie chciałam pokazać, że nikt z nas nie jest doskonały, ale jesteśmy wszyscy tacy sami. Mamy marzenia, rzeczy, w które wierzymy, cele i wiele innych. Mamy też siłę by walczyć. Siłę, która potrafi przenosić góry. To od nas zależy czy dalej będziemy siedzieli na dupie i słuchali się innych ludzi czy też powiejmy ' No i co z tego ' i pójdziemy robić swoje.


WYBÓR NALEŻY DO CIEBIE

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Bardzo dobrze napisałaś :) Według mnie każdy może być piękny, to zależy wszystko od tego, czy ten ktoś o siebie dla :) Trzymaj się i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Polecam przeczytać moje zdanie na temat oceniania innych. Pozdrawiam!

    http://madziowy.pl/ocenianie-cos-co-przychodzi-nam-z-ogromna-latwoscia/

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze slowem komentarza... Każdy z nas jest inny i tak ma być. Moim zdaniem, wygląd człowieka nie jest wogole tematem do jakichkolwiek dyskusji. Kazdy jest taki, jaki powinien byc. A co do tego opiniotworcy, powinien zapoznac sie z pewna madroscia zyciowa: chwal publicznie, krytykuj tylko w cztery oczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie w sumie zaciekawiło jak wygląda blogowa twarz i czym musi się charakteryzować :D Ten tekst podsumują słowami, ludzie pierw będą ci mówić, ze ci się nie uda a później będą pytać jak tego dokonałeś
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Zanim zobaczyłam twoje zdjęcie, podczas czytania wstępu i całej tej filozofii na temat "blogowej twarzy" .. (przepraszam co to za absurd?) nie byłam zbytnio przejęta.Ale gdy zobaczyła Twoją 'nie blogowa twarz' trochę się zdenerwowałam i od razu wyobraziła sobie tak zwane 'tumblr girl'. Ostatnio to one są uważane ze trend i podbijają blogera. No i wiesz co? Zdecydowanie wolę oglądać Twoja naturalną twarz niż wytapetowane, nijakie klony. Jesteś BARDZO ale to BARDZO ładna. Obraziła bym się na Ciebie gdybys wzięła tamten komentarz do siebie. Nie będę wymieniać o kim teraz myślę, ale jest kilka popularnych blogerek które wyglądają identycznie. Mocne brwi, długie włosy, czarne ubrania i tona podkładu. Porównując je do Ciebie, Ty masz bardziej blogową twarz hahah
    Serdecznie pozdrawiam i obserwuję! <3

    http://sandraannakawa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w sumie więcej do powiedzenia na ten temat ale już nie chcę tutaj dramatyzować hahah

      Usuń
  6. Ktoś kto to powiedział to chyba ma nie po kolei w głowie :) Zresztą jesteś bardzo ładna więc ja nw na jakiej podstawie ktoś to palnął :) Śliczne zdjęcia ;) dobrze że nie posłuchałaś głupich rad :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...