Pora na jesień

25 października


Witam wszystkich serdecznie!
Z tego powodu, że za oknem, no nie jest fajnie, ciągle pada, wieje, robi się coraz bardziej zimno, jest pochmurno, ciemno jak wstajemy, przychodzę do was z postem, który mam nadzieję sprawi, że chociaż na serduszku zrobi się cieplej! Jesień kojarzy się jakoś z takim melancholijnym czasem. Szaro, ponuro, brak ochoty na cokolwiek. U mnie przejawia się to ze zdwojoną siłą, jak zrobi mi się zimną zawijam się kołdrę i mogę leżeć tak cały dzień.
Dlatego..przychodzę do was z Wrzosenką! Uroczą panią jesień, która nie wygląda tak ponuro jak pogoda za oknem. Wręcz przeciwnie, jest bardzo kolorowa i szeroko się do was uśmiecha. Więc nie czekajcie, odwzajemnijcie się tym samym i nie dajcie się jesiennej chandrze!



You Might Also Like

5 komentarze

  1. Ale cudownie! Gdyby jesień była taka naprawdę.. :)
    Świetne zdjęcia :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia, brawa dla fotografa :)
    Dziewczyna bardzo ładna :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 35 yr old Accountant I Aurelie Ertelt, hailing from Baie-Comeau enjoys watching movies like Benji and Brazilian jiu-jitsu. Took a trip to Gusuku Sites and Related Properties of the Kingdom of Ryukyu and drives a Mercedes-Benz 540K Spezial Coupe. wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...