Niebezpieczna układanka

16 kwietnia

Hejka!
Co u was słychać kochani? :) Jak ten czas szybko zleciał! Za kilka dni Wielkanoc, więc trzeba trochę w domu posprzątać ;)
Nie było mnie tu kilka dni, ponieważ na sam koniec mieliśmy sporo sprawdzianów, więc siedziałam i się uczyłam.

W między czasie przeczytałam książkę pt. "Niebezpieczna układanka"- Jayne Ann Krentz


O książce

Niezależna Sara jest uważana przez swoją rodzinę za czarną owcę. Na szczęście zawsze może liczyć na wsparcie wuja, byłego agenta rządowego. Gdy pewnego dnia ukochany krewny znika bez śladu, Sara postanawia za wszelką cenę go odnaleźć. Pierwsze kroki kieruje do jego przyjaciela, pisarza Adriana Saville’a. Wspólnie odkrywają, że ktoś w pośpiechu przeszukiwał rezydencję starszego pana. Sara zaczyna podejrzewać, że chodzi o sprawę ukrytego podczas wojny w Wietnamie złota i niebezpiecznego agenta o pseudonimie Wilk. Kolejne wydarzenia zdają się potwierdzać jej tezę. Tylko dzięki zdecydowanej interwencji Adriana Sara unika porwania. Szybko okazuje się, że pomoc silnego i pewnego siebie mężczyzny przyda się jej jeszcze wielokrotnie…


Fragment książki:

Z drugiej strony Sara była zaniepokojona, zmartwiona, i nastawiona podejrzliwie do obcego mężczyzny, którego gabinet pospiesznie przetrząsała. Poza tym doszła do wniosku, ze zwykłym sobie entuzjazmem, że szkoda tracić taką okazję. Kiedy przyjechała przed dwudziestoma minutami, okazało się, że drzwi do stojącego na uboczu domu Saville’a nie są zamknięte na klucz. W końcu nie zamierzała niczego ukraść. Szukała jedynie odpowiedzi na kilka pytań.
Zasuwając szufladę biurka, Sara niecierpliwie rozejrzała się po solidnie wysprzątanym i utrzymanym w porządku pokoju. Ciekawe, do jakiego stopnia odzwierciedla on charakter Saville’a? Jeśli schludne wnętrze drewniana podłoga, proste meble i liczne półki - pasowało do właściciela, Sara mogłaby wpaść w tarapaty, gdyby znienacka on się pojawił. Atmosfera gabinetu nie sprzyjała intruzom.
Okno cieplarni wychodzące na zimną i ciemną wodę Puget Sound stanowiło główne źródło światła. Nad Bainbridge Island zapadał zmrok, a po drugiej stronie zatoki ożywały światła Seattle. Dom stał na uboczu, pośród sosen i jodeł, ale Sara nie chciała zapalać lampy, żeby nie zwrócić uwagi jakiegoś przypadkowego przechodnia.


Moim zdaniem książka jest świetna.Akcja jest rozgrywana przez kilka dni. Autorka świetnie według mnie ją napisała. W głównej mierze poruszony jest wątek miłosny. Z miłą chęcią przeczytałabym ją jeszcze kilkanaście razy. Osobiście polecam ! :) 


Niedawno dostałam też nominację do LBA.Zostałam już raz nominowana i teraz nie będę już nominowała nikogo ;) Odpowiem na pytania :)



      1. Ulubiona książka?
Hmmm.. chyba Dotyk ;)

2. Ulubiony film/serial?
Ulubione serial- Zaklinaczka Duchów / film- Zmierzch

3. Ulubiona muzyka?
Słucham metalu, rocka i popu trochę ;) 

4. Marzenia?
-Lustrzanka
-Dużo obserwatorów i wyświetleń
-Ładny brzuszek

;) 

5. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
 Po prostu stwierdziłam, że skoro marnuje tyle czasu na Facebooku to mogę robić coś innego,pożytecznego. Oraz spodobało mi się to. Pierwszy blog miałam w 5 klasie ;)

 
6. Twoje zainteresowania?
Uwielbiam czytać książki
Grać w ręczną
Robić diy
Czasami planuje wnętrza

  7. Czym jest dla ciebie przyjaźń?
Czymś bardzo ważnym, bo dzięki temu jestem szczęśliwa ;)

8. Co myślisz o szkołach demokratycznych?
Są okej, ale moim zdaniem trochę za dużo luzu w nich.

 
9. O czym lubisz rozmawiać?
Jestem taką osobą, której na większość tematów dobrze się mówi, ale zazwyczaj rozmawiam o tym co u kogo słychać xd

10. Ulubiony sport?  
Piłka ręczna <33



Mam nadzieję, że książka się spodoba ;) A może wy znacie jakieś fajne książki? :)



Zapraszam do komentowania i obserwowania ! Za wszystkie komentarze i obserwacje, dziękuję ! ♥

You Might Also Like

6 komentarze

  1. czy tu nie będzie za dużo harlekina??? boję się trochę takich książek :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też słucham rocka :)

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym przeczytała tą książkę :) wydaje sie ciekawa :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajna się wydaje ta książka ;ω; Może jak uporam się z tymi egzaminami to po nią sięgnę. www.maniaulfur.blogspot.com ~zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...