Wierzysz?

28 maja


Nie dasz rady.Jesteś beznadziejny. Po co to w ogóle robisz? Przecież i tak Ci się nie uda.Są od ciebie lepsi. Nie masz szans. Jesteś do dupy. Nie zabieraj się do czegoś, o czym nie masz pojęcia. Jesteś głupi. Brzydki. Jesteś od niego gorszy. Nigdy ci się nie udało, to czemu tym razem ma się udać? Mu się zawsze udaje, nie masz przy nim szans. Twoje marzenia są bez sensu. Nigdy ich nie spełnisz. Masz słabe wyniki. Z takim krzywym ryjem to nigdy nic Ci nie wyjdzie. Masz krzywe ręce i nogi też. Taka koślawa jak ty nic w życiu nie osiągnie.Łamaga z Ciebie.

Chyba każdy z nas usłyszał kiedyś takie słowa.Jak ostrzą wbijają się w naszą głowę i zostają na długo. Odbierają nam siły do działania, sprawiają, że przestajemy w siebie wierzyć i nie chcemy stawiać kolejnego kroku.Stajemy się słabsi, podatniejsi na to co mówią inni, a w efekcie zaczynamy myśleć jak inni.
Przestajemy wierzyć w siebie, odkładamy swoje marzenia, bo przecież i tak nam się nie uda.Przecież jesteśmy beznadziejni i nie damy rady.

Nie wiem, jak was, ale mnie to cholernie wkurza.Nikt nie będzie mi wmawiał takich rzeczy, bo wiem jak demotywują. I jak takie coś słyszę, to mi to wisi.Bo wiem, na co mnie stać. Wiem, że dam radę, jeśli będę chciała. Moje możliwości nie są ograniczone, a granica ciągle się przesuwa. Więc w każdej chwili wszystko może się zmienić. Bo jak nie uwierzysz w siebie, to stoisz już na przegranej. A słowa innych będą ściągały Cię na dno.
I dlatego wierzę w siebie. Wierzę, że drzemie we mnie siła, która jest w stanie wiele zmienić. Wierzę, że mogę wszystko. Nie jestem słaba. Dam radę i nie jestem beznadziejna. To co, że są lepsi? Ważne, że każdego dnia robię krok dalej. Uda mi się wszystko co będę chciała zrobić, jeśli będę wierzyć. We mnie drzemie moc.! :)


A ty ? Wierzysz w swoją siłę?

You Might Also Like

0 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...