Moja pasja

13 sierpnia


 „Fotografując staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył.”  
Robert Bresson


Ten moment,gdy biorę go w ręce i zdejmuję osłonkę obiektywu. Otwiera się inny świat. Pełen tego, co chce wyrazić. To, czego inni by nie zauważyli. 
I nic więcej się nie liczy."Pstryk ,pstryk". Cudowny dźwięk.


Kupując nowy aparat, myślałam tylko o tym,że "lepsze zdjęcia na bloga, że będę mogła się pobawić trochę,no bo to lustrzanka". I tak, bawię się. I zachwyca mnie to. Fascynuje. Uwielbiam to. Uwielbiam wyjść na dwór i porobić zdjęcia nawet kwiatkom. Cieszę się ogromnie, gdy jest ktoś chętny, komu mogę porobić zdjęcia.Mam wiele pomysłów w głowie. Niektóre są śmieszne,szalone, inne głupie.Ale gdy je realizuje jestem bardzo szczęśliwa.
Czasem zdjęcia łączą się z moim obecnym stanem ducha. Czasem są to zwykłe zdjęcia.
Jednak fakt, że chwile można uwiecznić na zdjęciu, mówi za siebie i mnie ekscytuje. Nieważne czy to chwila radości, smutku, czy czego innego. 
Potem spoglądając na te zdjęcia ,wspominasz, przypomina ci się wiele. Nie zawsze pamiętamy wszystko, co się działo w naszym życiu. Od tego są fotografie,żeby spojrzeć na nie i z uśmiechem przypomnieć sobie tą chwilę. Tak ja o tym myślę.

„Fotografie to kęsy czasu, które można wziąć do ręki” – Angela Carter

Może nasunąć się pytanie czemu akurat aparat, fotografie, a nie co innego.Czemu to robię. Robię to, bo kocham.Każda fotografia powinna mieć duszę. I to staram się przekazać. Piękno, które znajduję się na nim. Przekazać coś przez to.
Wiem, że moje fotografie to amatorszczyzna, że można doszukać się w nich wiele wad, ale ja każda mimo tego, kocham z osobna. 
Zrozumieją mnie pewnie ci, którzy sami w tym siedzą.Wiedzcie, że fotografujący musi być wrażliwy na otaczający świat, by z niego wychwycić, co najlepsze. Czasem trzeba na prawdę się nafatygować, by coś wyciągnąć. Ale gdy coś wyjdzie, uśmiech jest przy tym ogromny. I to co wyjdzie, jest cudowne.

Magiczne miejsca w magicznym wymiarze – na fotografii – nieśmiertelnej formie wspomnień wyrzeźbionej światłem.

Oczywiście, zawsze znajdą się tacy, którzy patrzą tylko na technikę, pytając "jak". Dla innych bardziej naturalne jest pytanie - dlaczego? Osobiście zawsze wolałem inspirację od informacji.

 Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić , aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali.? 
 Don McCullin

 To fo­tog­raf kreśli skraw­ki swo­jej duszy różno­bar­wną pa­letą emoc­ji na zdjęciach pop­rzez wro­ta 
duszy…

Z praw­da jest jak z fo­tog­ra­fia - można uchwy­cić tyl­ko jed­na chwi­le. Po tej chwi­li , będzie całkiem in­na chwila. 



W fotografowaniu nie chodzi o technikę. To ma być zabawa. Trzeba to robić z pasją,a nie z przymusu, bo zdjęcia wyjdą takie same, jak twoje chęci.I jeśli tak właśnie jest, cieszę się, bo robić w życiu, to co się kocha, to na prawdę wspaniała rzecz! :)


Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa :)


A ty, masz jakąś pasję? :)

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdjęcia, a wpis genialny!
    http://carolinekarolinakaro.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny i ciekawy post :)
    Zdjęcia są naprawdę prześliczne <3
    Zapraszam do mnie na KONKURS <3 :) do wygrania dowolny ciuszek ze sklepu znu.com:)
    buziaki!
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...