Kuleczki kokosowe

18 stycznia



Hej wszystkim!
Dziś przygotowałam dla was coś pysznego, bardzo prostego w wykonaniu.

~Kuleczki kokosowe~

  
Składniki : 
- okrągłe biszkopty 
-200g wiórek kokosowych 
-2 szklanki mleka 
-1 łyżeczka cukru pudru
- bita śmietana "Śnieżka"
-śmietana mix 


Sposób przygotowania : 
 Do naczynia wlewamy 3/4 szklanki mleka i wsypujemy bitą śmietanę oraz śmietanę mix.
 Bitą śmietanę  należy ubić mikserem. Pod koniec ubijania dodajemy cukier puder. Resztę mleka lekko podgrzewamy i wlewamy do osobnej  miseczki.
  Bierzemy biszkopt i  zanurzamy  na krótko w mleku (1-2 sekundy).
Na biszkopt nakładamy bitą śmietanę i przykrywamy drugim biszkoptem również namoczonym w mleku.
Całość obtaczamy w kokosie.
Wstawiamy do lodówki na co najmniej 4 godz., aby biszkopty  zmiękły.




Ja przygotowałam  dwa rodzaje. Jedne są z zwykłą bitą śmietaną, a do drugich, do bitej śmietany dodałam kawy zbożowej. Wyszły bardzo smaczne i nie było przy nich dużo roboty. Na pewno zagoszczą u mnie na dłużej.



                 Smacznego!






You Might Also Like

6 komentarze

  1. Mniam kuleczki wszystkie bym zjadła jak bym nie była na diecie, ale uwielbiam kokos < 3 Dobry przepis może kiedyś spróbuję : )


    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/ < 3

    Pozdrawiam Życzę Miłej Niedzieli ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany wyglądają przepysznie, muszę je kiedyś zrobić ! :3

    x
    http://karloseek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają przepysznie i na pewno tak też smakują :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. przepysznie wyglądają ;) narobiłaś mi ochotę na słodkie
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...